This week our weekly meeting was focused on data management aspects in our CoT and MdM projects.
Reseach data management
April 14, 2016 by daviniahl
Posted in learning, project, technology | Leave a Comment
-
CONTACT
davinia.hernandez-leo at upf.edu
@daviniahl
Roc Boronat 138 08018 Barcelona
(Tànger Bldg.- office 55.128)
- * Contact me if you're interested in a PhD or Postdoc position on Learning Technologies at UPF (ICT Department), Barcelona*
- Some contributions:
Twitter
- New/nova/nueva Web #LearningLab @UPFBarcelona upf.edu/web/learning-l… 👇 https://t.co/UIiIBdBxX5 4 days ago
- Big thanks again for your highly constructive, helpful talk! The recording will be available soon. twitter.com/sharplm/status… 4 days ago
- RT @ISLS2023: There is less than one week left for submitting to pre-conference Workshops, Tutorials, Interactive Tools and Demos, Doctoral… 4 days ago
- RT @UPFBarcelona: #EDvolucióUPF A continuació, Mike Sharples enumera les immenses possibilitats que s’obren si s’incorporen aquestes tecno… 6 days ago
- RT @UPFBarcelona: A continuació, arriba el moment d'obrir el debat amb diferents experts: Pol Capdevila @HumanitatsUPF @CCortinaTrilla @… 6 days ago
- RT @UPFBarcelona: #EDvolucióUPF Segons Mike Sharples: “University students are already using #GPT3 and #ChatGPT thecnologies to create th… 6 days ago
- RT @UPFBarcelona: #EDvolucióUPF A continuació conferència de Mike Sharples @sharplm, professor emèrit de la @OpenUniversity, que porta per… 6 days ago
- RT @UPFBarcelona: Ho tenim tot a punt per començar el nou debat del cicle #EDvolucióUPF que porta per títol: "L’evolució del plagi i el r… 6 days ago
- RT @UPFBarcelona: Dimarts, nova sessió del cicle Recerca #EDvolucióUPF: " L’evolució del #plagi i el rol de la intel·ligència artificial:… 1 week ago
- Science of Stress for better learning #workshop today, #LearningLab #EducationalResearchTransfer @UPFBarcelona… twitter.com/i/web/status/1… 1 week ago
- RT @catesco: 🙌📢"The collaborative workshop on the “PBL for SDG Guide”: a participation success with the presence of very diverse profession… 1 week ago
- RT @jgoodell2: Improvement in post-secondary education will require converting teaching from a ‘solo sport’ to a community-based research a… 1 week ago
- The evolution of plagiarism and the role of artificial intelligence: times to rethink teaching & assessment, at… twitter.com/i/web/status/1… 1 week ago
- RT @UPFSostenible: La @UPFBarcelona contribueix al desenvolupament de competències clau per al Benestar Planetari i els Objectius de Desenv… 1 week ago
- La IA fa repensar a les universitats com ensenyar @diariARA ara.cat/societat/irrup… i jornada a la @UPFBarcelona upf.edu/web/learning-l… 1 week ago
- RT @UPFBarcelona: Taller "Aprendre a gestionar l'estrès amb la Science of Stress", adreçat a estudiants. El taller s'articula a partir dels… 2 weeks ago
- RT @alumniUPF: 📒 Com afecta la intel·ligència artificial a l'avaluació de l'aprenentatge? Com evolucionarà el plagi? A l'agenda del #Butll… 2 weeks ago
- ChatGPT revoluciona las aulas lavanguardia.com/vida/20230115/… 24/01 Sesión de reflexión a la @UPFBarcelona upf.edu/web/learning-l… 2 weeks ago
- RT @catesco: Felicitats a totes les participants al taller d'aprenentatge col·laboratiu sobre la "Guia ABPxODS" per la feina feta i la bona… 2 weeks ago
Archives
-
Blog Stats
- 48,710 hits
Top Clicks
- None
Come visit me!
Leave a Reply